Etkinlik Programı
SAAT/GÜN |
1. GÜN |
SAAT/GÜN |
2. GÜN |
SAAT/GÜN |
3. GÜN |
08:00 - 08:45 |
DERS ADI: Afet ve Travmalarda Sosyal Hizmet |
08:00 - 08:45 |
DERS ADI: Göç ve Yas |
08:00 - 08:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. İlhan TOMANBAY |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Adem
KILIÇ |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afet ve Travmalarda Sosyal Hizmet |
DERS KONUSU: Afetin neden olduğu göç ve göçün yası |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Türkiye’deki afetler ve
afetlerde sosyal hizmetin birey, grup, aile ve topluma yönelik uygulamaları |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afet sonrası göç olgusu, Göç
ve kayıp/ayrılma ilişkisi, ayrılık ve kopmaların yası |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
09:00 - 09:45 |
DERS ADI: Afet ve Travmalarda Sosyal Hizmet |
09:00 - 09:45 |
DERS ADI: Göç ve Yas |
09:00 - 09:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. İlhan TOMANBAY |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Adem
KILIÇ |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afet ve Travmalarda Sosyal Hizmet |
DERS KONUSU: Afetin neden olduğu göç ve göçün yası |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Türkiye’deki afetler ve
afetlerde sosyal hizmetin birey, grup, aile ve topluma yönelik uygulamaları |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afet sonrası göç olgusu, Göç
ve kayıp/ayrılma ilişkisi, ayrılık ve kopmaların yası |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
10:00 -10:45 |
DERS ADI: Kayıp ve Yas |
10:00 -10:45 |
DERS ADI: Travmayla Çalışanların Kendi Travmalarıyla
Başa Çıkma Becerileri |
10:00 -10:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. Şengül Hablemitoğlu |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Yahya
Aktu |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Kayıp ve Yas |
DERS KONUSU: Travmayla Çalışmada Sosyal
Çalışmacıların Kendi Travmasıyla Başa Çıkması |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yas nedir, ne değildir? Yas
belirtileri nelerdir? Afetler sonrası
yaşanan travmatik yasın birey ve aile üzerindeki etkileri nelerdir? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ:Travma ile Çalışan meslek
elemanları belli bir müddet sonra stres, depresyon düzeyleri artmakta ve
merhamet yorgunluğu yaşayabilmektedir. |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
11:00 -11:45 |
DERS ADI: Kayıp ve Yas |
11:00 -11:45 |
DERS ADI: Travmayla Çalışanların Kendi Travmalarıyla
Başa Çıkma Becerileri |
11:00 -11:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. Şengül
Hablemitoğlu |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Yahya
Aktu |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Kayıp ve Yas |
DERS KONUSU: Afet sonrası iyileşme ve büyüme |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yas nedir, ne değildir? Yas
belirtileri nelerdir? Travmatik yasın birey ve aile üzerindeki etkileri
nelerdir? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Travmaları sonrası iyileşme ve
büyüme, afetlerde psikososyal destek uygulamaları, afetlerde gruplarla
çalışma |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
12:00 -12:45 |
DERS ADI: Afet Sonrası İyileşme ve Maneviyat |
12:00 -12:45 |
DERS ADI: Afet sonrası iyileşme ve büyüme |
12:00 -12:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç. Dr. Hıdır APAK |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. Tarık TUNCAY |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afet Sonrası İyileşme, Logoterapi ve Maneviyat |
DERS KONUSU: Afet sonrası iyileşme ve büyüme |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bireylerin anlam bulmasında,
afet ve kayıpları anlamlandırmasında maneviyatın rolü nedir? Logoterapi
iyileşmeyi nasıl etkiler? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Travma sonrası iyileşme ve
büyüme, afetlerde psikososyal destek uygulamaları, afetlerde gruplarla
çalışma |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
14:00 -14:45 |
DERS ADI: Afet Sonrası İyileşme ve Maneviyat |
14:00 -14:45 |
DERS ADI: Afetlerde Sosyal Çalışmacıların Rolleri |
14:00 -14:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç Dr. Hıdır APAK |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Prof. Dr. Tarık Tuncay |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afet Sonrası İyileşme, Logoterapi ve
Maneviyat |
DERS KONUSU: Afet sonrası iyileşme ve büyüme |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Bireylerin anlam bulmasında,
afet ve kayıpları anlamlandırmasında maneviyatın rolü nedir? Logoterapi
iyileşmeyi nasıl etkiler? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ:Afetlerde sosyal hizmet
müdahale ve uygulamaları nelerdir? Sosyal çalışmacıların travma yaşayan
bireylere yönelik rol ve sorumlulukları nelerdir. |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Travma ve Klinik Sosyal Hizmet Müdahalesi |
15:00 -15:45 |
DERS ADI: Afetlerde Sosyal Çalışmacıların Rolleri |
15:00 -15:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Arş. Gör. Metin
ERDEM |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç. Dr. Taner ARTAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afetlerde Klinik Sosyal Hizmet
Uygulaması, Travma ve İntihar risklerini Değerlendirme |
DERS KONUSU: Sosyal Çalışmacıların Afetlerde Rol ve
sorumlulukları |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afetlerden sonra intihar
risklerini ortaya çıkaran faktörler nelerdir.
Klinik sosyal hizmet müdahalesi ile intihar riski azaltılabilir mi? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afetlerde sosyal hizmet
müdahale ve uygulamaları nelerdir? Sosyal çalışmacıların travma yaşayan
bireylere yönelik rol ve sorumlulukları nelerdir. |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Travma ve Klinik Sosyal Hizmet Müdahalesi |
16:00 -16:45 |
DERS ADI: Afetlerde Sosyal Çalışmacıların Rolleri |
16:00 -16:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Arş. Gör. Metin
ERDEM |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Doç. Dr. Taner ARTAN |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Afetlerde Klinik Sosyal Hizmet
Uygulaması, Travma ve İntihar risklerini Değerlendirme |
DERS KONUSU: Sosyal Çalışmacıların Afetlerde Rol ve
sorumlulukları |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: : Afetlerden sonra intihar
risklerini ortaya çıkaran faktörler nelerdir.
Klinik sosyal hizmet müdahalesi ile intihar riski azaltılabilir mi? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afetlerde sosyal hizmet
müdahale ve uygulamaları nelerdir? Sosyal çalışmacıların travma yaşayan
bireylere yönelik rol ve sorumlulukları nelerdir. |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
17:00 -17:45 |
DERS ADI: Yas tutan bireyleri güçlendirme |
17:00 -17:45 |
DERS ADI: Afetlerde sanatla terapi ve yaratıcılık |
17:00 -17:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Nurullah YELBOĞA |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğr. Gör. Dr. Bedrettin
VAROL |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Yas Tutan Bireyleri Güçlendirme |
DERS KONUSU: Afetlerde sanatla terapi ve yaratıcılık |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yas yolculuğu nasıl
deneyimlenmektedir? Bireyleri güçlendiren faktörler nelerdir? Bireyleri
güçsüzleştiren faktörler nelerdir? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afet sonrası sanatla terapi,
travmayla çalışırken sanatın kolaylaştırıcılığı, afet süreçlerinde yaratıcı
drama |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
18:00 -18:45 |
DERS ADI: Yas tutan bireyleri güçlendirme |
18:00 -18:45 |
DERS ADI: Afetlerde sanatla terapi ve yaratıcılık |
18:00 -18:45 |
DERS ADI: |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Dr. Öğr. Üyesi Nurullah
YELBOĞA |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: Öğr. Gör. Dr. Bedrettin
VAROL |
DERS VERECEK ÖĞRETİM ÜYESİ: |
|||
DERS KONUSU: Yas Tutan Bireyleri Güçlendirme |
DERS KONUSU: Afetlerde sanatla terapi ve yaratıcılık |
DERS KONUSU: |
|||
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Yas yolculuğu nasıl
deneyimlenmektedir? Bireyleri güçlendiren faktörler nelerdir? Bireyleri
güçsüzleştiren faktörler nelerdir? |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: Afet sonrası sanatla terapi,
travmayla çalışırken sanatın kolaylaştırıcılığı, afet süreçlerinde yaratıcı
drama |
DETAYLI DERS İÇERİĞİ: |
|||
Toplam Ders
Sayısı=10 |
Toplam Ders
Sayısı=10 |
Toplam Ders
Sayısı=10 |